🔸۱- چه چیزی بخرم؟
(چه کالایی نیازم را برآورده میکند)
🔹شما میبایست تمام توانمندیها و ویژگیهای کالا یا خدمت خود را به آگاهی مشتریان بالقوه برسانید.
🔸۲- چرا بخرم؟
(مزیت نسبی کالای شما نسبت به رقبا چیست؟)
🔹شما نیاز دارید در یک زمینه از رقبا، جلوتر باشید
🔸۳- از چه کسی بخرم؟
( شما باید در دید و دسترس مشتری باشید)
🔹نمادسازی( برندینگ) را هیچگاه فراموش نکنید.
🔸۴- چه زمانی بخرم؟
🔹 لازم است در مناسبتهای گوناگون، پیشبردهای فروش خوبی در نظر بگیرید.
🔸۵- چگونه بخرم؟
(نقد یا اعتباری، از فروشگاه مرکزی یا سایر مراکز خرید، شیوه خرید اینترنتی، تلفنی، مکاتبه ای،...)
🔹لازم است شما، شیوه های گوناگونی را برای مشتری مهیا کنید